duminică, 28 aprilie 2013

Flower Boy Next Door - Episodul 16 (final)

8 comentarii:

  1. multumesc andreea!!! felicitari pentru finalizarea si a acestui proiect!

    RăspundețiȘtergere
  2. pamantul e rotund. fiecare sac isi are peticul. ce sa mai zic? mi-a placut scenariul. si serialul a fost ok. multumesc, andreea

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, pentru un final minunat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fooarte frumos! ♥ Multumesc Andreea! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. A fost foarte cool acest serial...merci Andreea♥

    RăspundețiȘtergere
  6. Cea mai geniala drama <3 <3 <3 Multumesc din suflet pentru traducere!! <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne ! Mi-au dat lacrimile :( Foarte frumoasa drama , prima mea drama a fost PlayFull Kiss apoi a urmat Boys over flower [my fav].. dupa au mai fost cateva ,insa acum ca am vazut Flower boy next door ... tot ce pot sa spun e ca mi-a lasat o pata in inima . Foarte frumoasa povestea si multumesc AndreeaC pentru munca ta depusa :* <3

    RăspundețiȘtergere